25 Σεπτεμβρίου

Ρέικι:Πανίσχυρη ενεργειακή θεραπεία;



(Απαντά ο Μάστερ δάσκαλος Ρέικι Δημήτρης Παπαλέξης)

Το ρέικι είναι πια πανίσχυρη ενεργειακή θεραπεία και πνευματική φιλοσοφία η οποία προέρχεται από την Ιαπωνία και συγκεκριμένα τον ιατρό Μικαο Ουσούι και εξαπλώθηκε γοργά σε ανατολή και δύση. Στο ρέικι ο θεραπευτής χρησιμοποιεί τα χέρια για να βοηθήσει την κυκλοφορία της ζωτικής ενέργειας τσι (στα κινέζικα ή κι στα Ιαπωνικά ή πράνα στα ινδουικά) στο σώμα του ασθενή ώστε να ενεργοποιήσει τη φυσική ιδιότητα του ανθρώπινου σώματος να αυτο-θεραπευτεί σε φυσικό, ψυχολογικό και πνευματικό επίπεδο.

Το ανατολικό ιατρικό μοντέλο (περιλαμβάνοντας την Κινέζικη παραδοσιακή ιατρική και επίσης συστήματα θεραπείας όπως το Ιαπωνικό Ρέικι, η Ινδική πρανική θεραπεία και άλλα) βλέπει ότι το ανθρώπινο σώμα αποτελείται από ενεργειακά κέντρα ή τσάκρα όπως τα ονομάζουν. Έτσι όταν η ζωτική ενεργεία συρρέει ελεύθερα στο σώμα μας από το ένα τσάκρα στο άλλο, έχουμε καλή υγεία. Όταν ένα πρόβλημα υγείας παρουσιαστεί αυτό σημαίνει ότι η ενεργεία είναι στάσιμη σε ένα τσάκρα το οποίο μεταφράζεται σε ιατρικούς όρους ως ασθένεια, πόνος ή ψυχολογικά προβλήματα. Το ρέικι βοηθά στο να καθαρίσει αυτά τα ενεργειακά εμπόδια και βοηθάει στην κυκλοφορία της ζωτικής ενέργειας στο σώμα μας ώστε να έχουμε φυσική και πνευματική υγεία. 

Με το πέρασμα του χρόνου έγινε αντιληπτό ότι τα περισσότερα προβλήματα υγείας είναι ψυχοσωματικά δηλαδή αποτέλεσμα συναισθηματικού ή ψυχολογικού στρές. Το παραδοσιακό δυτικό μοντέλο ιατρικής βασιζόμενο στα φάρμακα δεν αναζητεί τα βαθύτερα ψυχοσωματικά αίτια των ασθενείων αλλά απαλύνει μονο τα συμπτώματα, προκαλώντας από την άλλη πολλές βλαβερές παρενέργειες. 

Το ρέικι καθώς και άλλες φυσικές θεραπείες και πρακτικές (βελονισμός, γιόγκα, διαλογισμός και άλλες) στοχεύει στην αναζήτηση της ρίζας του προβλήματος και στην θεραπεία του με ένα φυσικό και ανώδυνο τρόπο. Πιστεύεται ότι ο Ιησούς χρησιμοποίησε ρέικι για να θεραπεύσει και το ίδιο και ο Βούδας. Επίσης πολλοί σύγχρονοι θεραπευτές χρησιμοποιούν διάφορα είδη ενεργειακής θεραπείας. Πολλά νοσοκομεία ανά τον κόσμο έχουν ενσωματώσει το ρεικι καθώς και Γιόγκα, Διαλογισμό και άλλες εναλλακτικές θεραπείες για την ανάρρωση και υγεία των ασθενών.

Το ρέικι έχει τρία επίπεδα που καταλαμβάνει κανείς μέσω μύησης και διδασκαλίας. Το πρώτο επίπεδο αφορά τη θεραπεία φυσικών ασθενειών,το δεύτερο ασχολείται με την επίλυση δύσκολων καταστάσεων (συναισθηματικων και ψυχολογικων)και το τρίτο επίπεδο Μάστερ,έχει να κάνει με την κατανόηση περίπλοκων φιλοσοφικών προβλημάτων (πνευματικό επίπεδο).

Εγώ έφτασα να είμαι Μάστερ-Δάσκαλος Ρέικι. Παρόλαυτά η πρώτη μου «συμπτωματική» επαφή με το ρέικι συνέβει στην Ελλάδα όταν εξασκούσα μία πολεμική τέχνη Νιντζούτσου και χτύπησα το πόδι μου. Τότε ο Μάστερ ζήτησε ένα μαθητή να μου κάνει ρέικι στο πόδι μου και ύστερα από μερικά λεπτά ενώ πονούσε πολύ, ο πόνος πέρασε και μπόρεσα να συνεχίσω την προπόνηση. Φυσικά καθώς δεν γνώριζα τίποτε επ’αυτού έμεινα άναυδος. Τους ρώτησα λοιπόν τι έγινε και μου είπαν ότι μου έκαναν ρέικι. Έπειτα μου εξήγησαν συνοπτικά τι είναι και πως λειτουργεί και μου κινησαν πολύ το ενδιαφέρον. Πολλά χρόνια περάσαν ύστερα από αυτό και βρέθηκα στο Σύδνευ Αυστραλίας όπου σε ηλικία 29 ετών έπεσε από «σύμπτωση» στα χέρια μου το βιβλίο του πνευματικού δασκάλου Έκχαρτ Τόλλε Η Νέα Γή. Όταν διάβασα το βιβλίο έζησα μια σημαντική εσωτερική μεταμόρφωση,τη κβαντική στιγμή όπως την ονομάζουν, όπου αντιλήφθηκα ότι ήμουν χαμένος μέχρι τότε στο μυαλό μου και στο εγώ μου. Αποφάσισα λοιπόν να αποκτήσω συνείδηση της παρούσας στιγμής και να συνδεθώ με τον υψηλό μου εαυτό και έτσι «θυμήθηκα» το Ρέικι που επίσης υπόσχεται αυτά. Έτσι βρήκα ένα Μάστερ από τη Γαλλία που βρισκόταν στην Αυστραλία και μυήθηκα στο πρώτο επίπεδο. Άρχισα τότε να βλέπω άμεσα αποτελέσματα εφαρμόζοντας ρέικι στον εαυτό μου και σε φίλους και συναδέλφους. Άλλες αλλαγές που μου συνέβησαν ήταν να γίνω χορτοφάγος, να ηρεμήσω, να έχω λιγότερους πονοκεφάλους ώς καθόλου, να σταματήσω να πίνω και επίσης να αποκτήσω περισσότερη πνευματική διαύγεια και απίστευτη ενέργεια και καλή διάθεση καθημερινά. Άλλαξα τελείως. Σύντομα έκανα στο Σύδνευ το δεύτερο επίπεδο και όταν μετακόμισα στη Βραζιλία άρχισα να δουλεύω επαγγελματικά με το Ρέικι και επίσης έκανα το επίπεδο 3 και το Μάστερ επίπεδο. Τώρα οργανώνω ρέικι μαθήματα και μυήσεις για νέους μαθητές προσωπικά και από το Ιντερνετ, καθώς επίσης εργαστήρια και παρακινησιακές ομιλίες. Επίσης συνεχίζω να κάνω Ρέικι στον εαυτό μου και να διαλογίζομαι καθημερινά αναζητώντας όλο και καλύτερη υγεία, ενέργεια και διαφωτισμό. 


Θα ήθελα να αναφέρω επίσης ότι το Ρέικι μπορεί να εφαρμοστεί και από απόσταση καθώς η ενέργεια μεταφέρεται αυτόματα μέσω του χρόνου και χώρου χωρίς καμία απώλεια μέσω των μορφικών πεδίων που ενώνουν τα πάντα και τους πάντες στον πλανήτη. Θα μπορούσα να μιλήσω για ώρες για το ρέικι και τις εμπειρίες μου με αυτό αλλά θα συμβούλευα όποιον ενδιαφερόμενο να κάνει ένα μάθημα για να δει πως θα αισθανθεί και τι θα σημαίνει γι’αυτόν. Είναι καλό να θυμόμαστε ότι υπάρχουν τόσα πράγματα στον κόσμο που δεν γνωρίζουμε και είναι τόσο θετικά και τα οποία μπορούμε να γνωρίσουμε αν πούμε ναι και αποφασίσουμε να είμαστε ανοιχτοί σε αυτά.